استانداردهای دوگانه:

زی طلبگی
۱۹ مرداد ۱۳۹۲

استانداردهای دوگانه: زی طلبگی

قال ای‌داد مشغول الذمه: مملکتی که آخوندش پرشیاسوار شد و عشق تلویزیون رفتنش گرفت، از این بهتر نمیشود!!! که به فرموده مرحوم حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی از این شکم های سیر شیخ انصاری بیرون نمی آید چرا که به فرموده روح الله الموسوی الخمینی، روحانیون باید ساده زندگی کنند.

از بیانات مقام معظم رهبری درباره شأن طلبگی آمده است: «شأن طلبگی این است که انسان یک زیّ متوسطی همراه با قناعت، سلامت مالی و سادگی به طور نسبی برای خودش نگه دارد. سلامت اخلاقی، خیلی مهم است. آن وقت قداست حفظ خواهد شد. یک وقتی به مناسبتی خدمت امام قدس سره رسیدیم؛ صحبت راجع به یک روحانی بود که یک تخلفی کرده بود و امام قدس سره با ما مشورت می کردند که با او چگونه رفتار شود. من به ایشان مفصل گفتم این پیروزی شما در انقلاب، محصول هزار سال آبروی روحانیت شیعه است ـ و الا چرا باید وقتی یک مرجع به میدان آمد، مردم این طور به دنبالش بیایند و جانشان را فدا کنند، که در نهضت امام بزرگوار ما کردند. هزار سال آبروی شیعه متراکم شد تا به این جا رسید که یک مرجعی مثل امام بزرگوار ما که جرئت داشت، شجاعت داشت، پا بگذارد وسط میدان، و مردم هم به دنبالش بیایند ـ حالا بعضی از این هم لباس های ما مثل موریانه ای که در یک بنایی بیفتد، دارند این آبروی هزار ساله را ذره ذره می خورند و از بین می برند؛ ایشان هم این معنا را تصدیق کردند. واقع قضیه همین است. باید مراقب باشیم ما جزو آن موریانه ها نباشیم. خدای نکرده هر عمل زشت و وقیح و یک کار نامناسبی که از یکی از ما ها سر بزند، رخنه ای در آن ذخیره ارزشمند هزار ساله روحانیت و علمای شیعه است.»

9 دیدگاه

      1. زهرا

        در همه قشري خوب و بد هست
        اگه قرار بود همه روحانيون خوب باشند كه ديگه مدينه فاضله بود اينجا،مردم هم عاشق روحانيت و بعد دين ميشدن.اون وقت اينهمه سال طول نميكشيد اين غيبت

        1. ای‌داد

          اخوی این لوگوی شما توی رنگ بکگرانده پایین حل میشه
          شما که دستی تو هنر داری یه چیز کوچولو تو همین سایزای لینکای پایینم مهیا کن لطفا که با رنگ پس زمینه حل هم نشه
          ممنونم برادرم

درج دیدگاه

یا اهل‌العالم // آیت الله امامی کاشانی-آیت الله محمد تقی بهجت - یا اهل‌العالم
icon-downloadicon-downloadicon-download
  1. یا اهل‌العالم // آیت الله امامی کاشانی-آیت الله محمد تقی بهجت - یا اهل‌العالم